14 Ekim 2016 Cuma

Tek olduğunda

Tek olduğunda, bunu hayatınızın ayrılmaz bir parçası haline düzenli egzersiz ya da iki akıllı kalabilir ya. Eğer eşinizle birlikte tren Ama, sahne değişebilir. görünüşe Egzersiz hem çabaları sonucu bir eylem haline gelir, sizin ve eşinizin zihin ayarlayın. Eşiniz zararlı ise, düzenli spor salonu vurmak için sinirleri alır. Bunun dışında daha bir rutin içine almak çok zor, bu yüzden kendiniz olabilir çok daha kötü gezileri size egzersiz özledim ne zaman, size suçluluk birini veriyorum varsa o cesaret olmaz? İstediğin kadar kendini icar rasyonalize, ancak başkasından geldiğinde tamamen suçluluk yeni zirvelere ulaşır. Peki, bu sadece birlikte egzersiz çiftler, birlikte kalmak pek çok nedenlerden biridir. Sen de o eşiniz dahil kez Dr. Jane Greer göre, egzersiz yaparak kendi içinde size olumlu bir etkiye sahip olabilir. Bu ilişki üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilir - fiziksel ve duygusal. Böylece, eğitim birlikte ilişki daha güçlü hale getirir ve size bağ yepyeni ve heyecan verici bir yol verir. Birlikte engelleri aşmak için Eğer vazgeçmenin eşiğinde olduğu zaman, bir ortak iyi motivasyondur. Pişirme ve yemek için dışarı gidiyor hem sağlıklı istiyorum çünkü kolay, henüz en doyurucu bir seçenek mümkün. sen. Spor salonunda arka - size ertesi gün olacak tam olarak nerede biliyorum çünkü istediğiniz kadar şımartın. Kim samimi bir masaj aşk olmaz Birlikte tren, bir iyi rahatlatıcı bir masaj isterdim. Eh, eşiniz vücudunuzun en rahat biri olduğunu biliyorum. Ter yerine onları açmak istiyorum. bundan sonra birlikte duş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder